Abi komandos
Antradienį gimnazijos skaitykloje dvi mišrios Stalo žaidimų akademijos komandos susitiko finaliniame varžytuvių etape. Komandas sudarė po vieną klasės deleguotą, mokytojo rekomenduotą ar pasisiūliusį kiekvienos klasės (5-8) narį. Jie burtų keliu pasiskirstė į dvi komandas po keturis narius: pirmoji komanda – Ugnius Čepėnas (5 kl.),Orestas Naprys (6 kl.), Aidas Čepėnas (7 kl.), Uršulė Krikščionaitytė (8 kl.); antroji komanda- Brendonas Kindurys (5 kl.), Tadas Meškauskas (6 kl.), Justė Petrauskaitė (7 kl.), Matas Liepinaitis (8 kl.). Komandų narius atlydėjo gausus palaikytojų būrys iš kiekvienos klasės.
Turnyras prasideda
Finalui buvo pasirinktas žaidimas – IQ RINGAS, reikalaujantis pademonstruoti platų spektrą bendrojo išsilavinimo žinių: istorijos, gamtos, tiksliųjų mokslų, kalbos ir knygų ir kt. Kova vyko taškas į tašką. Šį kartą žaidėjai galėjo prašyti ir žiūrovų pagalbos. Labai aktyviai komandoms talkino Kostas Pivoriūnas (5 kl.), Nedas Miškinis (6 kl.), Gabija Steponavičiūtė (7 kl.), Ernesta Kancytė (8 kl.) bei Goda Sokolovaitė (8kl.). Jaunesniųjų klasių komandos nariai savo žiniomis nė kiek nenusileido vyresniesiems. Broliams Ugniui ir Aidui Čepėnams ypač gerai sekėsi tiksliųjų mokslų klausimai, o Matas Liepinaitis atsakė daugiausiai klausimų be pagalbos.Susumavus bendrą komandos surinktų taškų skaičių, paaiškėjo, kad antroji komanda laimėjo, bet tik vienu tašku (15:14).
Klausimo belaukiant
Pasiruošę laimėti
Vis dėlto, nugalėti – nebuvo šių varžytuvių tikslas. Svarbiausia – susiburti, pajusti azartą, pasitikrinti turimas žinias bei sužinoti daugiau. To visus metus mokiniams padėjo siekti mokytojos Ilona Šukienė, Jurgita Kazlienė, Danguolė Šileikienė bei Audronė Macijauskienė. Tikimės, kad stalo žaidimai taps prasminga klasės susibūrimų veikla ateityje.
-
- Paskelbta: 2022-04-10
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2022-04-03
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2022-01-20
- Kategorija: Projektinė veikla