Metodinių grupių funkcijos
- Racionaliai derina ugdymo srities, dalyko, toje pačioje klasėje dirbančių mokytojų ugdymo planavimą, ugdymo procesą, vertinimą.
- Kartu aptaria naujus dokumentus, metodikos naujoves.
- Susitaria dėl ilgalaikių ir trumpalaikių mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos.
- Suderina vadovėlių ir mokymo priemonių pasirinkimą, aptaria jų naudojimą.
- Aptaria mokinių mokymosi poreikius ir susitaria dėl mokomųjų dalykų, modulių, pasirenkamųjų dalykų pasiūlos.
- Aptaria tarpdalykinę integraciją, sudaro individualiąsias dalykų programas, gabių ir specialiųjų poreikių mokinių ugdymo individualizuotas programas.
- Aptaria ugdymo procese mokinių sukauptą patyrimą.
- Nagrinėja ugdymo sėkmingumą ir mokinių pasiekimus.
- Konsultuojasi dėl pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikų, dalyvauja vertinant mokinių pasiekimus.
- Teikia pasiūlymus metodinės veiklos organizavimo klausimais Gimnazijos metodinei tarybai, direktoriui, jo pavaduotojams ugdymui, ugdymą organizuojančių skyrių vedėjams, mokytojų tarybai.
- Dalijasi gerąja patirtimi.
- Keičiasi informacija ir bendradarbiauja su kitomis metodinėmis grupėmis, teikia siūlymus metodinei tarybai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo.
- Analizuoja kvalifikacijos tobulinimo renginių kokybę, ar jie atitinka Gimnazijos ir mokytojų poreikius.
Pamokų laikas